Časté otázky zákazníkov

Časté otázky zákazníkov

Akým spôsobom si môžem zážitok rezervovať?

Rezervácia zážitku na internetových stránkách OutdoorTrip je jednoduchá!

Stačí si vybrať aktivitu, ktorú chcete, a potom postupujte podľa pokynov na obrazovke.

Po dokončení pokynov k rezervácii počkajte na potvrdzovací e-mail. Potvrzovací e-mail bude odoslaný, akonáhle organizujúca agentúra schváli vami vybraný dátum. Tento proces môže trvať v rozmedzí od 20 minút do max. 3 dní (všetko závisí na tom, aká zaneprázdnená je poskytujúca agentúra).

Pokiaľ zvolený čas alebo dátum zážitku už nie je k dispozícii, obdržíte návrh na iný čas alebo termín. Je teda na vás, aby ste si vybrali nový dátum zo zaslaných návrhov alebo požiadali o vrátenie peňazí.

Dalšie detaily k procesu rezervácie zážitku nájdete v našom inštruktážnom videu.

Ako môžem za objednané zážitky zaplatiť?

Aktuálne neumožňujeme platby v hotovosti na mieste ani bankový prevod.

Zážitky je možné uhradiť platobnou kartou alebo prostredníctvom PayPal účtu na našich internetových stránkach.

Ktoré termíny zážitkov sú k dispozícii?

V priebehu rezervácie zážitku si môžete vybrať z ponuky konkrétny čas a dátum.

Upozorňujeme, že pokiaľ niektoré termíny nie sú k dispozícii, je to preto, že ich agentúra aktuálne neponúka.

Kto je poskytovateľom zážitku?

Spolupracujeme s agentúrami z celého sveta a vyberáme pre vás ich najlepšie aktivity, ktoré vám ponúkame na stránkach OutdoorTrip. Vždy vám ponúkame zážitky za rovnakú cenu, akú si účtuje agentúra!

Skutočným „poskytovateľom“ zážitku je vždy miestna agentúra. Zamestnanec agentúry – sprievodca sa s vami stretne v deň, na ktorý je váš zážitok rezervovaný.

Zaisťujete k zážitkom hotelové transfery?

Niektoré aktivity zahrňujú vyzdvihnutie a odvoz späť na hotel. Táto informácia je vždy uvedená v popise aktivity.

Pokiaľ máte otázky ohľadne hotelových transferov, pošlite nám e-mail na adresu support@outdoortrip.com.

Ponúkame taktiež zážitky na mieru

Primárne zážitky na mieru neponúkame, ale pokiaľ máte zvláštnu požiadavku, dajte nám prosím vedieť!

Ponúkate balíčky?

Niektoré zážitky z ponuky OutdoorTrip zahrňujú viac než jednu „aktivitu“. Táto informácia je vždy uvedená v texte popisu zážitku. Pokiaľ chcete zažiť v jednom dni jazdu na štvorkolkách a ťavách v púšti zároveň, tak môžete! Máme skúsenosti s agentúrami, ktoré takéto balíčky ponúkajú.

Všeobecne však ponúkame len jednodenné výlety bez ubytovania.

Kto ma bude kontaktovať po potvrdení rezervácie zážitku?

Organizujúca agentúra vás bude kontaktovať s informáciou o presnom čase a mieste stretnutia.

Kontaktné informácie agentúry nájdete v e-maili s potvrdením rezervácie zážitku.

Primárne zážitky na mieru neponúkame, ale pokiaľ máte zvláštnu požiadavku, budeme radi, keď nám ju pošlete na e-mail support@outdoortrip.com.

Ako mám postupovať v prípade zrušenia rezervácie zážitku?

Sme si vedomí toho, že nie vždy idú veci podľa plánu a že niekedy budete musieť svoju rezerváciu zážitku zrušiť. V OutdoorTrip sme hrdí na to, že máme stanovené jasné a zrozumiteľné storno podmienky.

Okrem popisu na internetovej stránke obdržíte storno podmienky taktiež v potvrdzovacom emaili.

Pokiaľ máte akékoľvek otázky ohľadom zrušenia rezervácie, kontaktujte nás na adrese support@outdoortrip.com.

Pokiaľ zruším rezervovaný zážitok, akú čiastku obdržím späť?

Každý zážitok má svoje vlastné špecifické storno podmienky, ktoré sú jasne uvedené na internetovej stránke danej aktivity. V rámci storno podmienok sú taktiež uvedené podrobné informácie týkajúce sa vrátenia peňazí. Pred prevedením akejkoľvek rezervácie si vždy pozorne prečítajte platné storno podmienky!

Pokiaľ zrušíte rezerváciu v stanovenom časovom limite, môžete vždy očakávať plnú náhradu. Časový limit sa líši v závislosti na konkrétnom zážitku a agentúre.

Plná refundácia je možná vždy, ale len v stanovenom časovom limite, po ktorého uplynutí vám bude vrátených buď 50 % nebo 0 % zo zaplatenej čiastky. Vrátenie peňazí vždy závisí na stanovenom časovom rámci pre možnosť zrušenia, ktorý agentúra ponúka. Preto si pred uskutočnením rezervácie vždy pozorne prečítajte platné storno podmienky.

Vrátenie peňazí môžeme previesť jedine na bankový účet alebo na účet PayPal, prostredníctvom ktorého ste zážitok uhradili.

Pokiaľ máte akékoľvek otázky týkajúce sa vrátenia peňazí, kontaktujte nás na adrese support@outdoortrip.com.

Je OutdoorTrip usporiadateľom zážitku?

Spoločnosť OutdoorTrip SE nie je organizátorom ani prevádzkarom zážitku. Zmena programu a dáta konania vyhradené. Doba odjazdu a návratu je orientačná.

Čo mám robiť, keď som zážitok zaplatil čiastočne kreditmi a čiastočne platobnou kartou, ale úhrada kartou sa nepodarila?

Pokiaľ platba kartou neprebehla úspešne, neprijdete o svoje kredity. Vrátime vám ich späť a objednávku budeme považovať za zrušenú. Zážitok potom môžete znovu objednať.